Služba za korisnike
Vračanje vozila
- Je li moguće vratiti vozilo izvan radnog vremena?
-
- U slučaju vraćanja vozila izvan radnog vremena bez prisustva ATET-ova predstavnika ne naplaćuje se dodatna naknada, ali će se potpuni pregled vozila obaviti sljedeći radni dan u jutarnjim satima. Do tada odgovornost za vozilo snosi najmoprimac.
- U slučaju vraćanja vozila izvan radnog vremena uz nazočnost ATET-ova predstavnika, bit će uključen dodatni trošak od 30,00 € za preuzimanje vozila izvan radnog vremena.
- Koji je proces plaćanja?
-
Polog ili rezervacija sredstava na kreditnoj kartici obavlja se prilikom preuzimanja vozila – iznos se blokira i pri povratu vozila naplaćuje se samo iznos najma, a ostatak se vraća na račun. U većini slučajeva bankama je potrebno 7 – 14 dana da obrade otpuštanje rezerviranih sredstava.
Plaćanje je moguće isključivo kreditnom karticom (Visa, Mastercard ili Diners) ili karticom koja omogućuje rezervaciju sredstava. Više informacija dostupno je pod Služba za korisnike – Rezervacija. Provjerite značajke i mogućnosti plaćanja svoje kartice sa svojom bankom prije preuzimanja vozila.
Plaćanje unaprijed ili po predračunu moguće je isključivo uz prethodnu suglasnost našeg rezervacijskog centra.
- Koji je postupak povrata depozita?
-
Polog ili rezervacija sredstava na kreditnoj kartici obavlja se prilikom preuzimanja vozila – iznos se blokira i pri povratu vozila naplaćuje se samo iznos najma, a ostatak se vraća na račun. U većini slučajeva bankama je potrebno 7 – 14 dana da obrade otpuštanje rezerviranih sredstava.
- Što ako se na vozilu prilikom povrata utvrdi novo oštećenje?
-
Najmoprimac je odgovoran za sva nova oštećenja vozila tijekom trajanja najma, ovisno o odabranom oslobađanju od odgovornosti i pokriću ili prethodno potvrđenim uvjetima najma.
U slučaju utvrđenog oštećenja vozila nakon povrata bez prisutnosti ATET-ova predstavnik, ATET Mobility Zagreb d. o. o. zadržava pravo obavijestiti najmoprimca o šteti u roku od 3 (tri) radna dana nakon završetka najma. Najmoprimac je odgovoran za eventualne štete koje najmoprimac prizna ili se utvrde na temelju izvješća/pregleda u ovlaštenom servisu.
Više informacija dostupno je u Uvjetima poslovanja, odjeljak X. Osiguranje i odgovornost
U skladu s odabranim oslobađanjem od odgovornosti i pokrićem, najmoprimcu se mogu naplatiti i dodatne administrativne naknade
- Trebam li unajmljeni automobil vratiti s punim spremnikom goriva?
-
Gorivo nije uključeno u cijenu najma. Unajmljeno vozilo obično se isporučuje s punim spremnikom goriva koje je propisano za pojedinu vrstu vozila.
Najmoprimac je dužan vratiti vozilo ATET-u s punim spremnikom odgovarajućega goriva. U protivnom, najmoprimcu će se dodatno naplatiti troškovi punjenja spremnika goriva do punog kapaciteta.
Cijena usluge točenja goriva iznosi 30,00 € plus trošak nedostajuće količine goriva prema važećem cjeniku.
- Koji su dodatni administrativni troškovi mogući?
-
Mogući dodatni administrativni troškovi su:
- administrativni trošak za rješavanje zahtjeva za naknadu štete / AHF
- administrativni trošak za pružanje podataka (novčane kazne, prometni prekršaji) / FHF
- administrativni trošak za rješavanje zahtjeva za naknadu štete (AHF) naplaćuje se u svim slučajevima kada postoji potreba za dostavom podataka, dodatnim administrativnim poslovima, pribavljanjem svih potrebnih dokumenata te temeljitom obradom procesa nastalih zbog štete koju je prouzročio najmoprimac tijekom razdoblja najma vozila.
- administrativni trošak za rješavanje zahtjeva za naknadu štete (AHF) iznosi 50,00 € (PDV uključen).
- administrativni trošak za rješavanje novčanih kazni (FHF) naplaćuje se u slučajevima kada postoji potreba davanja podataka o osobi koja je počinila prometni prekršaj tijekom trajanja najma nadležnim državnim tijelima i institucijama.
- Trošak pružanja/prosljeđivanja podataka iznosi 25,00 € (PDV uključen).
* ATET Mobility Zagreb d. o. o. ima pravo naplatiti troškove od najmoprimca i nakon isteka razdoblja najma (uz dostavu odgovarajuće dokumentacije i dokaza) zbog službenih rokova i trajanja kaznenog postupka i pribavljanja potrebne dokumentacije.
Prije rezervacije vozila
Koji su dokumenti potrebni za najam vozila od ATET-a? Koja je vozačka dozvola odgovarajuća? Koje su kreditne kartice prihvaćene?
Pročitaj višeRezervacija vozila
Što je uključeno u najam automobila? Da li je moguće preuzimanje van radnog vremena? Kako mogu dogovoriti plaćanje?
Pročitaj višePreuzimanje vozila
Što trebam ponijeti sa sobom prilikom preuzimanja vozila u ATET-u? Kada dogovaram plaćanje stanarine? Je li potreban dodatni depozit kreditnom karticom?
Pročitaj višePrilikom iznajmljivanja vozila
Je li moguće produljiti najam? Je li moguće uključiti dodatnu zaštitu tijekom trajanja najma? Što najmoprimac treba učiniti u slučaju bilo kakvog novog oštećenja na vozila tijekom trajanja najma?
Pročitaj višeVračanje vozila
Je li moguće vratiti vozilo izvan radnog vremena? Kakav je proces plaćanja? Kakav je postupak povrata depozita?
Pročitaj višeTehničke informacije
Što ako ne mogu pokrenuti auto? Kako ću znati koja je vrsta goriva prikladna za unajmljeno vozilo? Što učiniti u slučaju pogrešnog točenja goriva?
Pročitaj više