Služba za korisnike

Rezervacija vozila

Što je uključeno u najam automobila?

Kalkulacija koju kupac dobiva na upit/rezervaciju putem web stranice www.atet.hr uključuje:

  • najam vozila s ograničenim kilometrima / 400 km dnevno za najam do 30 dana. Za mjesečni najam (više od 30 dana) uvjeti su drugačiji. Za više informacija kontaktirajte naš odjel prodaje na info@atet.hr
  • snovno osiguranje od odgovornosti najmoprimca (iznos ovisi o odabranoj kategoriji vozila)
  • bilo koji odabrani pribor
  • zimski paket (obavezan dodatni trošak samo u terminu 15.11.-15.3.)
Da li je moguće preuzimanje van radnog vremena?

Preuzimanje izvan radnog vremena je moguće uz prethodni dogovor i potvrdu od strane prodajno-rezervacijskog centra ATET.

 

Preuzimanje izvan radnog vremena se dodatno naplaćuje i to u iznosu od 30,00€.

 

Radno vrijeme poslovnice  ATET Zračne luke Zagreb:

PON - PET: 08:00 - 16:00

NED i BLAGDANI: zatvoreno

Prilikom preuzimanja vozila u zračnoj luci potrebno je unijeti broj leta u samom procesu upita/rezervacije jer jedino tako naši djelatnici mogu pratiti planirano vrijeme slijetanja zrakoplova u slučaju kašnjenja leta. U slučaju kašnjenja zrakoplova, najmoprimac će u svakom slučaju čekati, ali će u trenutku preuzimanja biti uključen i trošak preuzimanja izvan radnog vremena u iznosu od 30,00€.

U slučaju povrata vozila izvan radnog vremena (bez prisustva predstavnika ATET-a prilikom povrata), kompletan pregled vozila se obavlja sljedeći radni dan u jutarnjim satima. Do tada je za vozilo odgovoran najmoprimac.

Koje su mogućnosti plaćanja?

Plaćanje se dogovara prilikom preuzimanja vozila i to u iznosu iznosa najma + iznos depozita

Plaćanje je moguće isključivo kreditnom karticom ili debitnom (Visa, Mastercard ili Diners) karticom na koju se mogu rezervirati sredstva.

Prije preuzimanja vozila provjerite značajke i mogućnosti plaćanja svoje kartice kod svoje banke.

Kreditna/debitna kartica mora glasiti na ime najmoprimca i prvog vozača.

Plaćanje unaprijed ili putem avansnog računa moguće je samo uz suglasnost našeg rezervacijskog centra, te je u tom slučaju potrebno unaprijed dati sve podatke o kupcu vozila ili prvom vozaču.

Što je zimski paket?

Zimski paket uključuje sve što je potrebno za sigurnu vožnju. Uključena je i upotreba zimskih guma, što je najvažniji dio, jer vrlo brzo mogu doći do izražaja velike razlike u voznim svojstvima u pogledu sposobnosti ili upravljivosti automobila sa zimskim ili ljetnim gumama. Naša vozila opremljena su visokokvalitetnim zimskim gumama koje će Vam osigurati sigurnu vožnju. Osim guma zimski paket uključuje i: antifriz za vjetrobransko staklo i strugalicu.

Zimski paket je proizvod koji se plaća i uključuje se od 15.11 do 15.3. (zimska sezona).

Koje su dodatne mogućnosti osiguranja?

Svako unajmljeno vozilo uključuje osnovno osiguranje od odgovornosti najmoprimca - iznos odgovornosti najmoprimca prema vozilu ovisi o odabranoj kategoriji vozila

Svaki najmoprimac ima mogućnost dodati otkup odgovornosti ili dodatno osiguranje koje umanjuje odgovornost najmoprimca u slučaju štete. Otkup odgovornosti se dodatno plaća, odnosno iznos ovisi o odabranom paketu osiguranja ili kategoriji vozila.

Moguća kupnja dodatnih pokrića / kupnja odgovornosti:

RCDW = otkup djelomične odgovornosti
SCDW = Super Liability Buyout
SVE = Sve uključeno / otkup premium odgovornosti


Tablica odgovornosti i iznosa osiguranja za sve kategorije vozila / *25% PDV je već uključen u cijenu; sve cijene su u EUR (€)

Category of vehicle Odgovornosti RCDW RCDW SCDW SCDW ALL INC. ALL INC.
 predstavnik kategorije / tip vozila puna odgovornost smanjena odgovornost   smanjena odgovornost   smanjena odgovornost  
MDMR-VW UP! ili slično 1000 € 500 € 8 € /dan 0 € 13 € /dan 0 € 25 € /dan
ECMR–VW Polo ili slično 1000 € 500 € 8 € /dan 0 € 13 € /dan 0 € 25 € /dan
EWMR–Škoda Fabia Combi ili slično 1000 € 500 € 8 € /dan 0 € 13 € /dan 0 € 25 € /dan
ECAR-VW Polo avt. ili slično 1000 € 500 € 8 € /dan 0 € 13 € /dan 0 € 25 € /dan
CDMR–VW Golf ili slično 1200 € 600 € 10 € /dan 0 € 15 € /dan 0 € 28 € /dan
CDAR-VW Golf avt. ili slično 1200 € 600 € 10 € /dan 0 € 15 € /dan 0 € 28 € /dan
DDAE-Cupra Born (electro) ili slično 1200 € 600 € 10 € /dan 0 € 15 € /dan 0 € 28 € /dan
CVMR-Renault Kangoo (cargo) ili slično 1200 € 600 € 10 € /dan 0 € 15 € /dan 0 € 28 € /dan
CFAR–VW T-Roc  aut. ili slično 1400 € 700 € 12 € /dan 0 € 18 € /dan 0 € 31 € /dan
IWMR–VW Golf variant ili slično 1400 € 700 € 12 € /dan 0 € 18 € /dan 0 € 31 € /dan
IMMR–VW Touran ili slično 1400 € 700 € 12 € /dan 0 € 18 € /dan 0 € 31 € /dan
IFAR–Cupra Formentor avt. ili slično 1600 € 800 € 14 € /dan 0 € 20 € /dan 0 € 34 € /dan
FWMR–VW Passat SW ili slično 1600 € 800 € 14 € /dan 0 € 20 € /dan 0 € 34 € /dan
FWAR–VW Passat aut. ili slično 1600 € 800 € 14 € /dan 0 € 20 € /dan 0 € 34 € /dan
FVMR–VW Transporter ili slično 1600 € 800 € 14 € /dan 0 € 20 € /dan 0 € 34 € /dan
OVMR–VW Crafter (cargo) ili slično 1600 € 800 € 14 € /dan 0 € 20 € /dan 0 € 34 € /dan
FMMR-VW Sharan ili slično 1600 € 800 € 14 € /dan  0 € 20 € /dan  0 € 34 € /dan
PLAR-Audi A6 ili slično 2500 € 1250 € 16 € /dan 0 €  30 € /dan  0 € 43 € /dan
PVAR–VW Multivan ili slično 2500 € 1250 € 16 € /dan 0 €  30 € /dan 0 €  43 € /dan
Što je uključeno u RCDW?

Obveza najmoprimca umanjuje se za polovicu ukupnog iznosa obveze najmoprimca prema vozilu. U slučaju djelomičnog otkupa odgovornosti najmoprimac odgovara u slučaju štete do maksimalnog iznosa (iznos ovisi o odabranoj kategoriji vozila).

RCDW / otkup djelomične odgovornosti ne pokriva:

  • oštećenje karoserije vozila, oštećenje karoserije
  • oštećenja unutrašnjosti vozila, brisača, antene i drugih dijelova vozila,
  • oštećenja šasije vozila, oštećenja guma, ukrasnih poklopaca,
  • ako ju je prouzročio pod utjecajem alkohola, droga, drugih opojnih sredstava ili droga, kod kojih se ne preporuča upravljanje motornim vozilom, odnosno upravljanje i upravljanje njime;
  • ako je štetu prouzročio namjerno ili iz nehaja;
  • ako u vrijeme nastanka štete nije imao važeću vozačku dozvolu;
  • ako je šteta nastala kao posljedica korištenja unajmljenog vozila protivno odredbama točke 2. ovih općih uvjeta;
  • ako je šteta nastala u područjima ili državama koje su prema ovim općim uvjetima izuzete od osiguranja vozila (krizna područja, ratna i potencijalna ratna područja i dr.);
  • u drugim slučajevima koji su isključeni iz osiguranja.
Što je uključeno u SCDW?

Odgovornost najmoprimca smanjena je na 0. Potpuni otkup odgovornosti pokriva štetu na karoseriji vozila. Ne pokriva oštećenja stakla, šasije ili guma. U slučaju štete na vozilu nastale tijekom korištenja vozila, za najmoprimca je također uključena dodatna administrativna pristojba od 50,00 €.

Otkup SCDW / super odgovornosti ne pokriva:

  • oštećenja unutrašnjosti vozila, brisača, antene i drugih dijelova vozila,
  • oštećenja šasije vozila, oštećenja guma, ukrasnih poklopaca,
  • ako ju je prouzročio pod utjecajem alkohola, droga, drugih opojnih sredstava ili droga, kod kojih se ne preporuča upravljanje motornim vozilom, odnosno upravljanje i upravljanje njime;
  • ako je štetu prouzročio namjerno ili iz nehaja;
  • ako je šteta nastala kao posljedica korištenja unajmljenog vozila protivno odredbama točke 2. ovih općih uvjeta;
  • ako je šteta nastala u područjima ili državama koje su prema ovim općim uvjetima izuzete od osiguranja vozila (krizna područja, ratna i potencijalna ratna područja i dr.);
  • u drugim slučajevima koji su isključeni iz osiguranja.
Što je uključeno u otkup odgovornosti za All Inclusive Premium?

Odgovornost najmoprimca smanjena je na 0. Premijski otkup odgovornosti pokriva štetu na karoseriji vozila. Odabrana All Inclusive premium kupnja također pokriva štetu na gumama, staklima i podvozju jer je uključeno WUG dodatno osiguranje. U ovom paketu otkupa odgovornosti najmoprimac također ima uključenu uslugu Pomoć na cesti (više informacija o samoj usluzi u sljedećim odjeljcima) te je oslobođen administrativnog troška AFH u iznosu od 50,00 €, koji je u načelu uključen u u svim slučajevima novih oštećenja vozila.

Što je uključeno u osiguranje interijera?

Najmoprimac također ima mogućnost uključiti uslugu Interior Coverage, gdje najmoprimac preuzima odgovornost u slučaju hitnog čišćenja ili oštećenja unutrašnjosti vozila. U slučaju da je izvanredno čišćenje ili oštećenje unutrašnjosti vozila rezultat nemara ili vandalizma, pokriće se ne primjenjuje.

Što je uključeno u uslugu Pomoć na cesti?

Svaki iznajmljivač ima mogućnost kupnje usluge „Pomoć na cesti“ čija cijena iznosi 20,00 € i vrijedi za cijelo razdoblje najma.

Usluga Pomoć na cesti uključuje sljedeće usluge:

  • Besplatna organizacija asistencije/pomoći na cesti u slučaju kvara, nezgode, izgubljenog ključa.
  • Besplatna dostava zamjenskog vozila u slučaju kvara, nezgode i gubitka ključa.
  • Uključuje troškove vuče vozila odn uklanjanje vozila od strane asistentske službe
Smije li se iznajmljenim automobilom putovati izvan Hrvatske?

Moguć je najam automobila za putovanje u inozemstvo. U tu svrhu kupcu izdajemo dozvolu za vožnju u inozemstvu koja se dodatno plaća, odnosno cijena dozvole za vožnju u inozemstvu iznosi 30,00 €. Trošak od 30,60 € je jednokratna naknada, vrijedi za cijelo razdoblje najma vozila, a može se dodati prilikom online rezervacije ili možete odlučiti uključiti je prilikom preuzimanja vozila.

Ukoliko se kupac naknadno odluči voziti u državu izvan Hrvatske, potrebno je privremeno obavijestiti ATET i ishoditi odobrenje za vožnju unajmljenim automobilom u inozemstvo.

U slučaju da ATET nije prethodno upoznat s rutom izvan Hrvatske te se utvrdi da je vozilo tijekom trajanja najma bilo u drugoj državi, najmoprimcu će se naplatiti dvostruka nadoplata i to 60,00 €

Kontakt za obavijest u slučaju da najmoprimac već ima vozilo u najamu i odluči putovati u inozemstvo tijekom trajanja najama: info@atet.hr / +385 1 57 77 053

Ima izuzetaka. Za sada nije dopušteno putovati iznajmljenim automobilom u sljedeće zemlje:

  • Albanija
  • Armenija
  • Azerbejdžan
  • Bjelorusija
  • Bugarska
  • Estonija
  • Gruzija
  • Grčka
  • Kazahstan
  • Kirgistan
  • Kosovo
  • Latvija
  • Litva
  • Moldavija
  • Rusija
  • Rumunjska
  • Tadžikistan
  • Turkmenistan
  • Turska
  • Ukrajina
  • Uzbekistan
Je li dopušteno uzeti iznajmljeni automobil na trajekt?

Ukoliko je u vrijeme najma vozila planiran izlet na otok, potrebno je doplatiti prijevoz trajektom/prijevoz na otok. Informacije o prijevozu trajektom / prijevozu na otok potrebno je javiti prilikom preuzimanja vozila ili prije prijevoza na sam otok.

Cijena doplate za vožnju trajektom/prijevoz na otok iznosi 30,00 €.

Trošak je jednokratan i odnosi se na cijelo razdoblje najma vozila.

U slučaju da ATET nije prethodno upoznat s trajektnim prijevozom i utvrdi se da je vozilo bilo na otoku tijekom trajanja najma, najmoprimcu će se naplatiti dvostruka nadoplata, točnije 60,00 €.

Da li je moguće unajmljeno vozilo dostaviti na željenu adresu?

Dostava vozila je naravno moguća. Tijekom procesa rezervacije kupac upisuje svoje želje u napomene i upisuje željeno mjesto dostave.
Vozilo dostavljamo bilo gdje, pa i u inozemstvo. Nema ograničenja udaljenosti. Takva usluga predstavlja dodatni trošak o čemu kupca unaprijed obavještavamo.

Cijena dostavea: 1€/km (sa PDV-om)

Više informacija i dobivanje individualne ponude na info@atet.hr 

Da li je moguće otkazati rezervaciju?

Otkazivanje ili promjena rezervacije moguća je bez dodatnih troškova. Akontacija rezervacije nije potrebna. *osim za unaprijed dogovorene rezervacije s odabranom dostavom na drugo mjesto

Ukoliko se rezervacija (s dostavom na odabrano mjesto) otkaže isti dan ili kada je vozilo već spremno za preuzimanje, naplaćuje se trošak najma za jedan dan + trošak dostave na odabrano mjesto.

* Odnosi se na rezervacije kod kojih je potrebna predautorizacija zbog odabrane lokacije

Obavijestite nas o svakom otkazivanju ili promjeni na info@atet.hr ili na +385 1 57 77 053

Prije rezervacije vozila

Prije rezervacije vozila

Koji su dokumenti potrebni za najam vozila od ATET-a? Koja je vozačka dozvola odgovarajuća? Koje su kreditne kartice prihvaćene?

Pročitaj više
Rezervacija vozila

Rezervacija vozila

Što je uključeno u najam automobila? Da li je moguće preuzimanje van radnog vremena? Kako mogu dogovoriti plaćanje?

Pročitaj više
Preuzimanje vozila

Preuzimanje vozila

Što trebam ponijeti sa sobom prilikom preuzimanja vozila u ATET-u? Kada dogovaram plaćanje stanarine? Je li potreban dodatni depozit kreditnom karticom?

Pročitaj više
Prilikom iznajmljivanja vozila

Prilikom iznajmljivanja vozila

Je li moguće produljiti najam? Je li moguće uključiti dodatnu zaštitu tijekom trajanja najma? Što najmoprimac treba učiniti u slučaju bilo kakvog novog oštećenja na vozila tijekom trajanja najma?

Pročitaj više
Vračanje vozila

Vračanje vozila

Je li moguće vratiti vozilo izvan radnog vremena? Kakav je proces plaćanja? Kakav je postupak povrata depozita?

Pročitaj više
Tehničke informacije

Tehničke informacije

Što ako ne mogu pokrenuti auto? Kako ću znati koja je vrsta goriva prikladna za unajmljeno vozilo? Što učiniti u slučaju pogrešnog točenja goriva?

Pročitaj više

MI KORISTIMO KOLAČIĆE

Kolačiće koristimo, kako bismo poboljšali naše usluge, upoznali vaše ponašanje prilikom korištenja i prikazali vam individualizirani sadržaj na našoj internetskoj stranici kao i u našim obavijestima (newsletterima). Ako kliknete na "x" ili ne napravite nikakve postavke, koristit ćemo samo kolačiće iz kategorija osnovni bitni i funkcionalni. U postavkama imate mogućnost prihvaćanja ili odbijanja kolačića pojedinačno u skladu sa svojim mišljenjem o istima, a možete i saznati više o njima. Također možete u bilo kojem trenutku opozvati svoj pristanak.