Služba za korisnike

Tehničke informacije

Što ako ne mogu pokrenuti auto?
  • Za otključavanje volana pomoću mehaničkog ključa pomičite ga lijevo-desno dok se kontakt ne uključi. Za Bluetooth ključ odmaknite kućište ključa od elektroničkih uređaja. Ključ mora biti unutar vozila i sva vrata moraju biti zatvorena.
  • Prilikom pokretanja automobila s automatskim mjenjačem provjerite jesu li sva vrata zatvorena, pritisnite papučicu kočnice i provjerite je li ručica mjenjača u položaju P ili N. Zatim okrenite ključ ili pritisnite start, ovisno o opremi automobila.
  • Za robotizirani mjenjač zatvorite sva vrata, pritisnite i držite papučicu kočnice, provjerite je li ručica mjenjača u položaju N, a zatim okrenite ključ ili pritisnite start, ovisno o opremi automobila.
  • Prilikom pokretanja automobila s ručnim mjenjačem provjerite jesu li sva vrata zatvorena, pritisnite i držite papučicu spojke, stavite ručicu mjenjača u neutralni položaj, a zatim okrenite ključ ili pritisnite start, ovisno o opremi automobila.
  • Ako se vozilo ne uključi nakon tih radnji, provjerite ima li poruka na instrument ploči. Ako se akumulator automobila ispraznio, pokušajte pokrenuti vozilo „na kleme“ umjesto da ga pokušavate pokrenuti guranjem ili ubaciti u brzinu. Te radnje mogu uzrokovati značajnu i skupu štetu. Ako se vozilo i dalje ne pokreće, kontaktirajte tehničku podršku za pomoć.

Kako znati koju vrstu goriva treba unajmljeni automobil?

Sva ATET vozila opremljena su naljepnicom za odgovarajuću vrstu goriva (E95 ili dizel). Za dodatnu vidljivost postoji i oznaka na unutarnjem dijelu poklopca spremnika goriva. Provjerite jeste li isključili motor automobila prije punjenja goriva.

Najmoprimac mora vratiti vozilo s punim spremnikom napunjenim istom vrstom goriva koja je bila u vozilu na početku najma. Ako Najmoprimac vrati vozilo bez punog spremnika, zaračunat će se dodatni trošak za uslugu točenja goriva.

Cijena usluge točenja goriva je 30,00 € + trošak goriva koje nedostaje.

Što ako sam u unajmljeni automobil natočio krivo gorivo? 

Sva ATET vozila opremljena su naljepnicom za odgovarajuću vrstu goriva (E95 ili dizel). Za dodatnu vidljivost postoji i oznaka na unutarnjem dijelu poklopca spremnika goriva. 

U slučaju punjenja vozila pogrešnom vrstom goriva naplaćuju se dodatni troškovi.

Trošak točenja pogrešnog goriva ukupan je iznos sljedećeg:

  • administrativni trošak (50,00 €)
  • cijena punog spremnika goriva
  • cijena eventualnih popravaka zbog nastale štete.
Je li u unajmljenom vozilu dostupna sva potreba oprema?

Unajmljeno vozilo se predaje najmoprimcu u tehnički besprijekornom, voznom stanju i sa svom zakonski propisanom opremom. U slučaju da se u vozilu nalazi više opreme, to se navodi na ugovoru čiji su sastavni dio Opći uvjeti.

U zimskom razdoblju (15.11.-15.3.) svako vozilo ima i odgovarajuću zimsku opremu koja je uključena u Zimski paket (doplata). Cijena: 5,00 € po danu. Iznos se računa za maksimalno 10 dana najma. Osim guma zimski paket uključuje i: antifriz za vjetrobransko staklo i strugalicu.

Ima li vozilo za iznajmljivanje odgovarajuče gume?

Sva vozila u voznom parku ATET opremljena su kvalitetnim gumama koje odgovaraju zakonskim propisima za pojedinu sezonu (zimske i ljetne).

U zimskom periodu za sve iznajmljivače uključen je i obvezni zimski paket koji uključuje svu potrebnu zimsku opremu. Uz zimske gume zimski paket uključuje i: antifriz za vjetrobransko staklo i strugalicu. Cijena: 5,00 € po danu.

Smije li se pušit z automobilu?

U svim ATET vozilima zabranjeno je pušenje. Sva su vozila opremljena naljepnicom sa znakom zabrane pušenja. U slučaju da ATET pronađe tragove ili dokaze o pušenju u unajmljenom vozilu, zaračunat će se naknada za pušenje u iznosu od 180 €

Što ako izgubim ključ unajmljenog automobila?

Ako slučajno izgubite ključeve automobila, obratite se našem timu tehničke podrške koji će vam pomoći dogovoriti dostavu rezervnog ključa na vašu trenutačnu lokaciju. Također će vas obavijestiti o svim dodatnim troškovima koji bi mogli nastati prilikom vraćanja vozila.

Što ako izgubim dokumente unajmljenog automobila?

Ako vam se dogodi da izgubite dokumente automobila, obratite se našem timu za tehničku podršku koji će vam pomoći. Također će vas obavijestiti o svim dodatnim troškovima koji bi mogli nastati prilikom vraćanja vozila.

Što ako zaboravim svoje stvari u najmljenom vozilu?

Svi klijenti koji misle da su zaboravili neke osobne stvari u unajmljenom vozilu ili u bilo kojoj od ATET-ovih poslovnica trebaju prvo nazvati ATET-ovu službu za korisnike ili poslati e-poruku kako bi pitali je li nešto pospremljeno u izgubljeno-nađeno.

Napominjemo da ATET neće biti odgovoran ni za kakav gubitak ili oštećenje imovine Najmoprimca pohranjene u ili na unajmljenom vozilu, servisnom vozilu ili u ATET-ovoj poslovnici. Najmoprimac i svaki dodatni vozač primarno su odgovorni za svu štetu na imovini trećih strana koja proizlazi iz korištenja i rada vozila tijekom razdoblja najma. Gubitak ili šteta na imovini treće strane nije osigurana u polici osiguranja od automobilske odgovornosti. 
Najmoprimac se odriče bilo kakvih zahtjeva za naknadu protiv ATET-a koji mogu proizaći iz bilo kakvoga gubitka ili štete treće strane.

Prije rezervacije vozila

Prije rezervacije vozila

Koji su dokumenti potrebni za najam vozila od ATET-a? Koja je vozačka dozvola odgovarajuća? Koje su kreditne kartice prihvaćene?

Pročitaj više
Rezervacija vozila

Rezervacija vozila

Što je uključeno u najam automobila? Da li je moguće preuzimanje van radnog vremena? Kako mogu dogovoriti plaćanje?

Pročitaj više
Preuzimanje vozila

Preuzimanje vozila

Što trebam ponijeti sa sobom prilikom preuzimanja vozila u ATET-u? Kada dogovaram plaćanje stanarine? Je li potreban dodatni depozit kreditnom karticom?

Pročitaj više
Prilikom iznajmljivanja vozila

Prilikom iznajmljivanja vozila

Je li moguće produljiti najam? Je li moguće uključiti dodatnu zaštitu tijekom trajanja najma? Što najmoprimac treba učiniti u slučaju bilo kakvog novog oštećenja na vozila tijekom trajanja najma?

Pročitaj više
Vračanje vozila

Vračanje vozila

Je li moguće vratiti vozilo izvan radnog vremena? Kakav je proces plaćanja? Kakav je postupak povrata depozita?

Pročitaj više
Tehničke informacije

Tehničke informacije

Što ako ne mogu pokrenuti auto? Kako ću znati koja je vrsta goriva prikladna za unajmljeno vozilo? Što učiniti u slučaju pogrešnog točenja goriva?

Pročitaj više

MI KORISTIMO KOLAČIĆE

Kolačiće koristimo, kako bismo poboljšali naše usluge, upoznali vaše ponašanje prilikom korištenja i prikazali vam individualizirani sadržaj na našoj internetskoj stranici kao i u našim obavijestima (newsletterima). Ako kliknete na "x" ili ne napravite nikakve postavke, koristit ćemo samo kolačiće iz kategorija osnovni bitni i funkcionalni. U postavkama imate mogućnost prihvaćanja ili odbijanja kolačića pojedinačno u skladu sa svojim mišljenjem o istima, a možete i saznati više o njima. Također možete u bilo kojem trenutku opozvati svoj pristanak.